CargandoHola supervivents de la patata.
La questió es que rodo un videoclip pel pròxim single de F.A.N.T.A. (grup de punk ramone de Santa Coloma) I no puc fer-ho sense vosaltres!
És un rodatge a la platja de Badalona(Just davant de la RENFE) on intentarem recrear una platja surfera i una competició entre 2 surferos. La cuestió es que necessito bastants extres per omplir tota la platja possible, i pel final, quan estan tots animant a la competició fer de hooligans. És una historia sobre un surfista gay que es posa molt catxondo amb els homes broncejats de la platja i és un ídol local. La veritat és que ens ho passarem bastant bé, els extres no treballareu massa i tindreu un dia de platja(on esperem faci bon temps) (la previsió de moment és de sol amb 27graus). En fi, us agrairia moltissim que vinguéssiu i m'acompanyessiu en aquesta petita aventura, a més viureu l'experiència de rodar un videoclip des d'aprop.
El rodatge és diumenge dia 2 (aquest diumenge) de 9 del matí fins a 7:30 de la tarda aprox(els extres segurament se n'aniràn abans.) Si només podeu venir al matí o només a la tarda també podeu venir però dieu-ho, en veritat necessito que hi hagi un gruix d'extres tot el dia així que els que ho tingueu disponible us estaria eternament agrait si m'acompanyessiu tota la jornada (prometria birres, pero si al final us apunteu tots tindré un problema XD)
Els que vingueu, recordeu portar un banyador (en la mesura del possible, el més ochentero i lleig que tingueu, si teniu un de slip ja perfecte), el mateix per la tovallola. Banyador + tovallola, en principi res més, però si voleu portar ulleres de sol, nevera de platja, sombrilla, qualsevol artilugi playero, millor que millor.
Gràcies a tots i a veure si fem pinya i ens apuntem!
Els que vingueu feu una llista o algo aqui, i jo ja us aniré contactant o feu una KDD buenrollista en la playa que miraculosament coincideixi amb el lloc on rodem, com us vagi bé, moltes gracies cracks! (tot i que si no s'apunta ningú ja no ho sereu tant de cracks, que ho sapigueu)
Interessant. No ho descarto.
(tot i que ara dubto de si tinc boda, o he d'anar a córrer... )
Ja podríes haver fet un videoclip amb jamelgas en top-less, i no tíos broncejats, pero bueno, no em ficaré en els teus clitxés cinematogràfics que reflexen les teves preferències sexuals reprimides al subconscient.
Així que Freud, eh.... misògens everywhere
Aixo les de F.A.N.T.A. que ells han fet la cançó sobre surfistes gays, jo em limito a plasmar-ho XD
defenso així les meves preferències no reprimides
Igualment no podria anar-hi, però només necessiteu extres masculins? Que no m'ha acabat de quedar clar.
Tingueu en compte que a Badalona (i més en concret la zona platja) hi ha uns vendavals èpics.
Ja em veig agafada a una farola...
Vine, Renkse!
Com diu el Beks, no ho descarto pas.
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!