Cargando

Foro general 

Rector de la UAB autoritza carrega policial

Els mossos han carregat contra el centenar d'estudiants que estaven pacíficament sentats al voltant de la Facultat de Lletres.

Era una concentració de suport al grup d'estudiants que s'han tancat tot el dia a la facultat i que es disposaven a realitzar una acampada. La tancada ha estat per denunciar l'imposició del procés de Bolonya i forçar a que el rectorat fés pública la situació de quebra i de manca de finançament que pateix la UAB.

Rectorat ha permés l'entrada dels mossos d'esquadra i ha apagat els llums perquè la carrega policial no fos filmanda i fotografiada . Hi ha hagut al voltant de 3 persones amb el cap obert i varis ferits! La càrrega ha estat totalment indiscriminada i violenta: els estudiants estaven amb una actitud totalment pacíica i sense impedir el pas, ja que restaven varies altres entrades. Més info a: www.precarietatuab.net

Demà dimecres entre les 8:30-9h es convoca a tothom a la pl. Cívica per fer un passacampus i informar a tohom del que ha passat.

Es convoca a una assemblea general de campus d'urgència demà dimecres a les 10h del matí a la pl. Cívica. Per recopilar els partes mèdics i decidir que fem.

Hem de ser molta gent i denunciar l'entrada de la policia i la repressió. La universitat és nostra: fora la policia! No a Bolonya!!

doncs per ser que la universitat és "nostra" jo aquesta tarda no hi he pogut entrar...

si estaven tan pacíficament asseguts, com és que tanta gent diu que no ha pogut entrar?

i la "repressió" que hem patit tots els estudiants que simplement anavem un dia més a classe¿?

jo tenia clar que tenia una opinió en contra de Bolonya, però aquestes no són maneres de fer les coses, que s'ha guanyat? polèmica? ferits?

tenim aconseguida una vaga el dia 6, per què tacar el que estava sent un sistema efectiu, coherent i correcte fins avuí? per que uns quants nomès volen fer soroll?

això es tan recriminable com el que intentem impedir el dia 6,

tot i això,

no defenso l'actuació policial, però sabent com són les coses, ja eren ganes de provocar...

bona nit,

i a veure que ens trobem demà,

que recordo, es dia 5.

salut companys/es

arto, arto estoy ya de que cuatro hijos de papa con sangre "revolucionada" que no revolucionaria, decidan que su opinión sea la que todo el mundo debe de seguir porque sino nos tildaran de fachas, cuando con actos como el de hoy se ha demostrado que son todos los mismos perros con diferente collar, nadie les ha pedido que nos defiendan ni que hagan actos heroicos, realmente absurdo..que libertad reclamais si no respetais la de los demás? realmente patético. La cólera de los imbeciles llena el mundo.

Això em recorda molt a aquestes tertilues de la prensa del cor....busco merdes (com tancar-me a la porta de la facultat) i a la que algú em ve a parar les potes faig que caic, que em peguem, demano partes mèdics, etc etc etc.... si han anat els polis...us aguanteu!!! no sou tan revindicatius, antisistemes i pollas...doncs a aguanter-se les consequències, no té més....o jo puc entrar a qualsevol botiga els impideixo el pas a la penya i a sobre em queixo perquè em vé la poli a treure'm d'allà, crec que és el que al fi i al cab estaveu buscant.

El teatre que han montat avui es vergonyós, i ens hem vist afectats completament els estudiants, a qui en teoria vosaltres representeu...no? en fi, que sapigueu que el 95% de comentaris que s'han fet sore el que ha passat avui están el·laborats per gent que s'ha vist afectada, confosa, sorpresa i angoixada ja que ens han fotut fora enmig d'una classe i la situació ha estat bastant lletjeta.

No compteu amb el suport dels estudiants. No hi heu fet bé i sou conscients d'allò.

ara començara tota espècie de manipulació de la informació, tant per un cantó com per un altre...i jo l'unic que se és que no se m'ha deixat entrar a la facultad, on es la meva llibertat?

ja canseu.

Lo que tenéis que hacer es respetar la opinión de los demás, por muy injusta que creáis que sea la ley. Si alguien quiere ir a clase, tenéis que dejarlo, no se puede imponer nada a nadie,no? Porque eso es de fascistas, y vosotros sois los contrario,no??

Respetar y seréis respetados.

Perdona, pero la universidad no es vuestra. No veo cómo podéis justificar el hacer inaccesible espacios a otros porque a vosotros os parece bien. Menuda mierda de capacidad de convencimiento y convocatoria tenéis, que tenéis que imponer, en lugar de conseguir que la gente se sume libremente a vustras acciones. Eso es autoritarismo, totalitarismo.

Els que van muntar tota la mandanga ahir haurien de ser una mica més intel·ligents i saber que no aniran enlloc si la resta de companys estudiants perceben que s'estan vulnerant els seus drets... és com la vaga dels conductors de TMB... lo pitjor que poden fer és portar la vaga a extrems tan incomprensibles que la gent del carrer se li giri en contra... Quan es perd el respecte, es perd la raó...

« Anterior 1 2 3 4 ... 5 Siguiente »

on-line!

iris.mara92

a1i85

keep_on_pimping

*Ina*

...NeSQuik...

origutsan

Beertus

DD©

SJCA

Màrius Carol

aid...**

Vera.A

GeoHector

Narovik Dallan

leviscorpio

Oriol Corbacho

crispinpum

AbCdE_123456

belinda.lorenzo

AlbertoMartinP

Ver todos los espacios »

Qhacen los patater@s?

Hace 11 horas

alejandralehop ta Colour my life with the chaos of trouble

Hace 13 horas

luizi ta sujetando el pino, que no se caiga xD

Hace 14 horas

*...GeMiTa...* ta MUNDET ES MOU!!!

Hace 16 horas

melowy ta Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!!

Hace 17 horas

christinae ta contemporaneando

Ver todos los Qhaces »

X

Introduce tu usuario y tu contraseña para poder realizar esta acción.

¿Problemas con la contraseña?

¿No tienes usuario?

Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

Aquesta finestra es tancarà en 3 segons

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!

¿Seguro que quieres eliminar la etiqueta?

Esto sería un texto puesto dentro de un parrafito, explicando lo que fuera.