Cargandohttp://www.kaosenlared.net/noticia/carta-a-la-rectora
La Rectora electa si que em va respondre al meu escrit, el dia següent (el 21 de desembre). M'havia en descuidat de mirar el meu correu electrònic com estudiant de la UAB. Vaig rebre una carta esqüeta però molt cordial en la qual em va exposar que "les [meves] reflexions li semblaven molt interessants" i que "ja tindria la ocasió de parlar-ne". També va recordar el fet que "[establiria] reunions periòdiques amb els estudiants i que ho [pensa] fer". A part del "Bon nadal" i lo típic.
Tot i això, no m'ha contestat a tot el seguit de preguntes que li feia. Tampoc crec que jo si fos rector electe, les hagués contestat. I més tenint en compte que no ha seguit tot el procés i que pel que ens va dir té una idea vaga del tema. Almenys però, ha tornat a recordar el compromís d'establir reunions amb els col·lectius d'estudiants de la UAB.
és una petita victòria. Felicitats!!!!
Merci
Ara el que necessitem és un moviment d'estudiants fort, que baixi a les assembles, i al meu entendre re orienti les protestes que estan en fase d'estancament, per tal de fer sorgir un moviment interestamental (molts professors hi estarien d'acord) per temes concrets. Per tal de poder incidir d'una vegada per totes i canviar el rumb en el procés neoliberal en que estan orientades les polítiques dels Rectorats, les lleis estatals (LOMLOU, RDs), la llei catalana (LUC), el procés de Bolonya i els plans d'estudi. Entendre doncs que la lluita és molt més ample i que si cal, ens hem d'unir amb secundària, però que per tenir els primers èxits, cal un canvi també entre nosaltres. És molt important per poder canviar aquesta orientació tant negativa de la política educativa.
El que no podem és tornar a demanar al Rectorat més beques. No és competència seva. Si li podem dir perquè posa en marxa plans d'estudi d'avaluació continuada sense millor sistema de beques.
I cal implicació de tothom. Responsabilitzar-nos del moviment estudiantil, ja que aquest en podem formar totes i tots. I no queixar-nos tant de quines orientacions agafa, perquè ara és el moment d'actuar.
Ya era hora.
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!