CargandoMmm... qui vindrà a la Telecogresca d'enguany?
El cartell i la informació:
Escenari principal:
- The Black Rose Rd.
- Boikot
- Soziedad Alkoholika
- La Troba Kung-Fú
Escenari alternativa:
- rosa-luxemburg
- La Habitación Roja
- We Are Standard
- John Acquaviva
- amo + navas
Entrada:
- 15 € Anticipada
- 25 € A guixeta (SI EN QUEDEN)
Venda d'entrades...
- Campus Nord UPC
- Econòmiques UB
- Arquitectura UPC
- Física / Química UB
- Castelldefels UPC
- Campus 22@ UPF
- Pl. Civica UAB
Mmmmm, toca algun grup bo?
¡Zas!
Per 15 eurazos més els val... jo amb el que hi ha de moment, com no em trobi amb 15€ (i em farà mal igualment) o em paguin la entrada...
Què enteneu per grup bo? teniu alguna idea de música i/o dels grups del cartell i/o del que costen en un concert en solitari?
Nose, pero 25€ a takilla em smbla k son uns indeseables. No ens u pudem permitir, no?
Els últims anys mai han quedat entrades a taquilla... entenc que això fomenta que es compri l'anticipada...
Jo vaig anar a un concert de S.A. fa com 3 o 4 anys a Manresa i l'entrada costava 18 anticipada i 21 a porta...oh wait!
Si jo no t'estic dient que no hi aniria a escoltar alguns dels grups, simplement que jo no em deixo ara mateix 15€, no els tinc xD i si els tingués tindria altres prioritats...
Si tinc que pagar, em busco un altre ambient, jo.
És qüestió de gustos/preferències.
No si ja... però després hi ha el típic que paga 15 € per entrar al Razz i raja de que amb l'entrada de Telecogresca no hi ha consumició :O
Com si quan vas a un concert de Metallica per 70 € te'n donessin....
jo vaig
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!