CargandoSi, en aquest moment estic a l'atur. I tot és degut a una gran pedregada que es produí fa una setmana. Si no fos per això, ni en broma perdria el meu temps visualitzant els vostres vòmits verbals.
Se't trova a faltar.
Bueno, comptant la cantitat de jocs online, webs, altres forums i merda varia que ofereix el facebook no es nomes la meteorologia el que et fa venir aquí.
Esta intentando decir que esto no vale un duro a pesar de que hubo un momento en que esto le divertia, mira que es facil.
També busco que em xupin una miqueta la polla, cosa que tan sols ha entès en frink.
Listado de excusas por perder el tiempo en esta mierdaweb:
- la metereologia
- necesito que me suban el ego
- una casa isolada (L. Doane)
-...
Venga, contribuid y no perdais vuestra oportunidad de dejaros en evidencia.
Doncs en el meu cas és al inrevés, entro aquí perque curro 3 hores agafant el telefon, a un ritme de 3 trucades per hora
Ja podría haver caigut aquí, la pedregada, que de l'únic que hi ha plantacions es de coses que es fumen, que fa mesos que espero que arribi una tempesta i no la desvii o desfaci l'efecte dels chemtrails
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!