Cargando

Foro general 

SOBRE LA MANI D'AVUI

He estat mirant vídeos de la manifestació d'avui i en cap moment he vist "radicalitat violenta" en els manifestants, és més, si s'haguéssin repartit hosties, haurien fet truita de mossos, eren molta penya. Els únics que han repartit són els de la policia, que fins i tot li han trencat la cara a 2 periodistes. Això sí, ja veurem què diu demà el sr Cuní... Crec que aquest ha estat un gran exemple de dignitat (pels estudiants esclar)

haviam que diu en Cuní demà amb els seus discursets

jejeje ui ui els estudiants estan tremolant davant de la possible reacció de la deïtat Cuni!!!! jejeje CLEMÈNCIA CLEMÈNCIA, HO POSSEÏDOR DE LA VERITAT ABSOLUTA xD

Sobre la mani d'avui doncs ha estat be...alguns incidents i tal al no deixar baixar per la rambla els mossos, un detingut que per sort ja ha sortit. Molt bo lo de l'okupació del rectorat, a veure que s'en treu.

FELICITACIONS i GRACIES per tota la gent que s'ha currat, tant la setmana de lluita, com la planificació de la mani-okupació.

SIGUEM REALISTES,DEMANEM l'IMPOSSIBLE !

Estic totalment d'acord, jo he vist el que han dit a les noticies de TV3 i donaven una imatge totalment distorisionada de la realitat, pq explicaven nomes la part negativa de tot aixo.

El que ha sortit mes ha estat l'enfrentament amb els mossos, que estant jo a la mani ni ho he vist ni me n'he adonat, i que de 2 hores que ha durat tota la mani allo han estat uns minuts. Despres les imatges que han sortit eres gravades a nivell del terra i no s'ha apreciat en cap moment la gran quantitat de gent que hi ha anat. A sobre enlloc de dir que hi ha acudit molta gent, han donat enfasi a que en la UB s'ha seguit la vaga en mes facultats que d'altres, que han posat piquets i cadenes a la porta de la Pompeu que han acabat traient pq han trucat als mossos i que a la UPC han fet classe normal.

De debo, m'he indignat molt amb la imatge que han donat, a mes que en cap moment s'explica del tot pq protestem, nomes es diu "contra bolonya" i privatitzacio pero no expiquen el que realment comporta.

En fi, que m'ha entrat la mala llet xDD Pq x mi la mani d'avui ha anat de puta mare. I hauriem de fer una CADA DIA tallant el transit de carrers importants x fotre al personal (ho sento per la gent en general) i que aixi obrin la porta del rectorat i es dignin a dialogar una miqueta, que ja es hora.

Val més una mani que mil dies de vaga, hehe

Però és cert que a moltes facultats ni s'han mogut... Jo abans vivia a una resi per zona universitaria i allà m'explicaven que mentre nosaltres ens queixavem feien classe tan tranquils. Com a molt algun profe tancava l'aula. I això no em sembla lluitar tots en un bàndol.

Doncs sí, crec que la mani d'avui ha estat el millor de la setmana!! I m'he enterat pel vídeo dels incidents que hi ha hagut amb els de les primeres files. Trobo que l'actuació dels polis ha estat totalment desubicada. Tot i que buscant la part bona, gràcies a aquests incidents ha tingut més ressò

Una cosa és veritat: no he anat a la mani, però estava a la biblio i per la ràdio només han dit que estaven fent una mani contra bolonya i han hagut incidents entre els mossos i alguns manifestants al entrar en Rambla i després, he arribat a casa i he vist les notícies i només apareixien les imatges que he escoltat a la ràdio! Sí, he flipat una mica perquè després de tot el que us esforceu, que no heu fet res dolent ni violent, que ho heu fet per un objectiu molt clar que heu tingut valor a ser una de les poques facultats i unis que s'han mogut en aquest pla i que només aparegui la part dolenta de tot i sense explica el perquè es manifesten... Els estudiants no som importants ni pels medis ni pel govern. Fan amb nosaltres el que volen... per molt que mostreu que tenim paraula!

La conclusió és la que jo ja tenia pensada: no us ha servit de res, és un tema que impossaran volgeu o no per molt que ja hageu mostrat que no esteu conformes. Una llàstima però és així.

Escoltarem demà al Cuní...

A la merda el Cuni, ja pot dir el que vulgui, personalment no m'importa gens, la mani ha anat de puta mare, i ha estat lo millor de la setmana. i per cert Princess.Happy,no t'ofenguis però el teu lloc no era la biblio, era la mani com tothom, però bé, cadascú se sap la seva vida. això no pot decaure, s'ha d'aguantar al rectorat i muntar assemblees x mantenir viva la lluita. Heu vist el que ha dit la blanca Palmada? estan reconeixent punts flacs al pla bolonya. És el moment d'atacar!

Hi ha moltes coses que no rutllen. Han intentat ficar el pla bolomerdes massa aviat, i té, seriosament, molts inconvenients (que tothom sabrà).

Cuní com si diu que és homosexual. M'importa un rabe.

Bona mani si senyor, però hem de seguir lluitant.

De part d'un "projecte" de biòleg. Fins un altre.

Jo tb hi he anat a la mani i m'he enterat per la tele i el video de elperiodico.com de q hi han hagut altercats amb els mossos. No se pq nomes treuen la part negativa i tant poc important d'una mani, en comptes de fer veure el perque de la mani. Em sento impotent de q ens manipulin d'aquesta manera, es tergiversa la veritat...

I ¡Princess Happy, lo de Bolonya tb t'afecta a tu, pensa si no pq estaves a la biblio fent treballs...en fi, cadascu pot escollir...

Per mi tb ha sigut una bona mani, encara q em sobraven les banderes, com sempre, xo weno.

« Anterior 1 2 3 Siguiente »

on-line!

pinocho45

JUANMANUELP

Asza

pendeja

delort

AlejandraUB

mery28

oscaram2001

o_Batlle

brbrbr

garemaya

Alícia Rivero

tommmy69

paugalindo

clomj

betu80

boromix

Buenos

d_olalla

Tyler Ainur

Ver todos los espacios »

Qhacen los patater@s?

Hace 10 horas

Truebas ta Estresadisísisimo

Hace 10 horas

_inene_ ta Que lío!! que lío!!!

Hace 12 horas

alexbcng ta Cómo puedo borrar las fotos de los álbumes?

Hace 12 horas

Vir94 ta Sele dios mio que miedo :/

Hace 13 horas

CarlosHeredia ta nada

Ver todos los Qhaces »

X

Introduce tu usuario y tu contraseña para poder realizar esta acción.

¿Problemas con la contraseña?

¿No tienes usuario?

Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

Aquesta finestra es tancarà en 3 segons

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!

¿Seguro que quieres eliminar la etiqueta?

Esto sería un texto puesto dentro de un parrafito, explicando lo que fuera.