CargandoSalutacions, la vida m'ha ensenyat, entre altres coses, que és molt dificil avui en dia trobar jugadors de rol, que compleixin els 3 requisits basics, més 1 d'arbitrari meu que li afegeixo... i m'he vist forçat, a ampliar els meus horitzons, en busca de diamants en brut llestos per ser descoberts.
Els 3 requisits basics del jugador de rol són aquests:
- MOTIVACIÓ/GANES: Ha de ser una persona que pensi... "uooo jugar a rol, pot ser divertit" , només amb bastantes ganes d'apendre i il-lusió per jugar, un es pot arribar a consolidar en els amants del hobby més creatiu i imaginatiu de la història. (si, ve a ser una mescla de teatre i literatura, amb una mica d'atzar, i... cada persona li veu un aspecte diferent, així que la cosa és més complerta que la majoria de hobbys haguts i per haver).
- CAPACITAT: Ha de ser una persona mitjanament intel-ligent, és una mica més complexe que jugar a futbol perquè ens entenguem, i no tothom hi pot jugar, aquí no parlo de coneixements o experiencia com a jugador, però la persona que vulgui jugar sense tenir ni idea de jugar a rol, ha de ser una persona una mica oberta i amb capacitat mental. Alguns pensareu en aquest moment amb freakys amb el rostre desfigurat d'acne juvenil i amb ulleres de cul de got, que afirmen jugar molt a rol, i que els heu conegut una mica, i heu pensat... "aquest tiu és un cap quadrat" i si, realment hi ha molts jugadors de rol així... per que ens entenguem... serien com la tercera regional del rol, molt nombrosa, mentre que una partida amb gent no-curteta jugant a rol l'espectacle és millor que el Barça. (faig el simil futbolistic perquè m'entengueu)
- DISPONIBILITAT: Una persona que vulgui jugar a rol, ha de tenir clar que ha de dedicar un mínim de temps a aquesta activitat, i de no poder-ho fer no es podrà convertir en jugadora de rol. En el meu cas, demano una tarda cada 15 dies... vaja, reunir-se 2 vegades al mes, tampoc és gaire...
El factor arbitrari meu:
- QUIMICA PERSONAL: Com a jugadors de rol, passarem moltes hores junts al voltant d'una taula, i, jo com a master de la partida, i la resta de jugadors, ha de haver un bon clima entre nosaltres, no cal que siguem tots amics entre nosaltres, però un clima bastant cordial i de força confiança és imprescindible, sobretot amb el master. El master, el sentireu xerrar mentre l'escolteu en silenci molts minuts a cada sessió, i si us cau malament, o no el tragueu, el grup de jugadors de rol es dispersarà tard o d'hora. El cabdill de cada partida, és el master, que és el narrador de la història, fa un paper també d'arbitre, i la resta de jugadors, simplement, us divertiu, i no us caldrà saber ni la desena part de coses que el master. Per tant, és evident que ser jugador és molt més senzill que fer de master... per trobar alguna cosa que se li assembli, en el monopoli el master seria la banca, i els altres, els jugadors, serieu les figuretes i anirieu jugant.
Això sembla un factor no arbitrari no?, doncs si que ho es en el fons, perquè jo decidiré qui es apte i qui no, i per tant, com que ho faré a dit, més val deixar les coses clares. Simplement miraré de no acceptar gent curta de gambals o que m'odii o jo odii, i en cas de no coneixens, proposo quedar per pendre una birra, i en uns 60 minuts tindré clar si la persona té els 4 dits de front minims per poder jugar amb mi. A més calen molts jugadors, perquè entre un que se les pira 3 mesos a fora... un altre que es ralla i deixa de venir... un altre que es pilla nòvia posessiva i que no pot dedicar ni 2 dies mensuals a la partida etc.. doncs... un grup si no es dinamic i va captant gent, es desintegra. Ah, i no ser asocial a la meva partida també és necessari, i podeu tenir nòvia, però deixant-li clar que 2 cops al mes teniu un compromís per sobre del sexe i del amor xD.
SI no us heu acollonit amb tot això, i voleu provar sort, ja em direu alguna cosa.
P.D: Sé que molt spammer comentarà xorrades a aquest post, però jo només contestaré si hi ha algun interessat, bé, de fet també insultaré l'spammer, però no li oferiré venir a les meves partides, s'enten el concepte no? xD
Hum... però de quin joc estem parlant?
primer de tot rol en viu? m'estas descrivint un rol taula... vaja això és el que m'ha semblat
segon de tot, això només va dedicat a tios o lesbianes?
tercer de tot... les tardes per a tu a quina hora comencen?
quart, si tinc més preguntes ja te les faré.
el joc és el de menys.
El més important és el master, que fins i tot per sobre de les normes/regles de un o altre joc, sapiga narrar bé la historia i improvitzar a mida que els jugadors van fent coses
Despres els jugadors, si s'ho curren una mica i no s'ho prenen tot a broma ni són callats cronics, aprenen rapid
Per tant, jo recomano jugar a algo senzill, i anar fent més complexes les normes quan ens rallem
nsk, si, és joc de taula, amb la imaginació no cal que algú es fiqui una barretina i us vagi dient que és un policia jugant a lladres i serenos per un bosc.
A part, tot i que el joc de taula, sembla més limitat que el joc de rol lliure, el lliure, dubto que algú pugui jugar un any regularment a això sense rallar-se, perquè el rol lliure... quan la gent té més de 15 anys, hi ha una cosa que es diu vergonya aliena.
La segona pregunta me la pela, et pots follar a qui vulguis fora de la partida
la tarda pot començar de 16-18 i acabarà de 20-21
FI NSK
Yo jugaría contigo Bremen, pero no me gusta el rol. Podemos jugar a piedra, papel, tijera.
fijo k clayman en cuanto lea el post se apunta..... xD
la primera spammer alter de torn... jo jugaria al teto amb tu
XD
Ay... que tonta es la peña que no pilla las bromas benévolas.
dead... spammea en otro lugar, no conozco clayman pero si quiere jugar o ahorcarse ya lo dirá él
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!