CargandoFa menys d'una setman es va votar a la junta de facultat els nous plans d'estudis de CCPP i Sociaologia. Aquests ja han estat adaptats a lanova metodologia Bolonya i hi ha canvis substancials en el seu disseny.
El resultat de les eleccions va ser ampliament favorable al sí, però hi va haver 8 vots que es van absetenir. Aquestes vuit persones són totes elles de la PEF i es deuiren abstenir xq creien que un pla d'estudis no té cap tipus d'implicació sobre els estudiant i que per tant tant se'ls enfot un pla o altre.
Cal tenir present que la resta de la gent de la junta es va posicionar a favor o en contra, però abstenir-se, considerar neutre un canvi tan radical al futur dels i les estudiants de la facultat em sembla una falta de respecte cap a aquells als qui representeu. A més és contradictori amb el vostre superpostulat de venim a fer política universitaria no política des de la universitat. Ni una ni l'altre. Comencem malament, molt malament.
Proposo unes eleccions anticipades per canviar membres de la junta !!
El que em fa gràcia que el dia que es van aprovar aquests plans, només erem uns quants els que estavem fent soroll fora (en el meu cas vaig estar només 2 horetes).
Però bé, està clar qui té el poder, i com sempre els més perjudicats serem els estudiants (sobretot els de generacions 2007-2008, 2008-2009). Com la major part del PEF és de 3º any (o així), tenen la conducta com bé has dit de "bah, que facin el que vulguin total a nosaltres no ens afectarà". I aquests prenen representar als estudiants? seh...
Podriem apuntar-nos nosaltres, o fer una plataforma alternativa en la qual jo tingués l'absoluta i única raó. Això sí que funcionaria.
disculpeu la meva ignorància però algú em pot explicar en què es tracten aquests canvis que ens putegen directament als de la nostra generació?
He pujat l'arxiu on explica les bases del nou programa, aqui te l'adjunto:
[ link ]
Segons el decret llei, fins els 2014 ens haurien de respectar la llicenciatura, però segons he llegit a l'arxiu que acabo de pujar...el període màxim de la nostra llicenciatura és fins el 2010 o 2012. És a dir que, això de tenir marge per poder repetir algun any... s'ha acabat, ja que t'agafaria amb el plà de "Grau".
Bé, potser són només deduccions que estem fent...però tot això ja es veurà amb el temps, i riurem (o no).
Hola?
mira robert segons el pla d'extinció del nou Grau:
aquest és l'ultim any que s'oferten assignatures de primer, el que ve de segon i així.
Què passa si aquest any algú suspén una de primer?
A/ té 4 convocatories per fer l'assignatura amb docencia tutoritzada (és a dir preparar-sela per lliure i si té dubtes preguntar al profe)
B/ Que la facultat faci (que està previst) un programa d'equivalencies estil: Has suspés sociologia general i com no existeix faràs "Fonaments sociologics" del nou Grau(me he inventat el nom, de la assignatura). o has suspés introducció al dret ara faràs del Grau la de "Dret x I" (un altre nom de la patilla).
Independentment d'això la teva última oportunitat per ser llincenciat s'acabara el septembre del 2015, és a dir el curs 2014-2015 (segons el real decret).
Més o menys el que jo deia
.
m'estan tocant la figa i el que no es la figa
Tocarà moure's ^^
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!