Cargandomai algun cop us eu parat a pensar sobre alguns aspectes k ens envolten i heu arribat a unes tesis una mica rares??
Per exemple:
Pensant en el mon, els planetes, el sol, l'univers etc, vaig pensar que potser tot aquest conjunt del qual formem part, en realitat forma part d'un esser. Ja que nusaltres estem formats de celules, etc etc, pk no podria esser que els planetes son com un tipus de "celules" ii nusaltres uns microorganismes kestem en certa part formant part de la vida d'un esser superior amb la resta de planetes k ens envolten.... Formem part d'un gran esser viu.
o quan tenim k parlar dels medis de comunicacio la manipulacio k fan amb els casos de l'home trapitja per primera vegada la lluna, etc... k hi ha vegades k dius k fins k no vagi a tal lloc no mu creure pk es molt facil k testiguin venentel carroo...
expuseu les vostres paranoies xDDDDDDDD
nos observan
¿Cómo abraza un playmóbil? ¿y cómo bebe?
Pregúntaselo a Alter Lego
y cómo se rasca la espalda un Lego?
va un playmobil a un bar i dice: kiero un refresco
camarero: cocacola, fanta, sprite, ???
playmobil: daigual, si es pa echarmelo por encima
Lo de l'univers possiblement es una cosa així com ho dius
En algun moment en la meva infància vaig decidir que l'univers era el pel d'un gegant. I no, no he canviat d'idea.
L'espai exterior huele a HS y coño, hay mucha caspa.
jo tambe ho havia pensat, aixo... desde luego, no somos nada xDDDD
No estem preparats per entendre certes coses, encara (parlo de l'humanitat, no de vosaltres en concret xD )
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!