CargandoHola, no m'agrada gens haver de demanar un treballk pero es l'ultim treball que hem queda per entregar i haure acabat la carrera. de fet, en l'assignatura no se què demana el Muniesa pero a mi em va demanar akest treball i un altre perque estic vivint a UK i li he de enviar per correu en comptes d'anar a classes. el problema es que per problemes laborals ( i de al vida mateixa) no he pogut fer akest ultim treball. PER FAVOR SI ALGU L'HA FET QUE ME'L PASSI, gracies
Oooh, pobret. Jo te'l faig.
Oh, por fin puedo decir en este foro:
HABER ESTUDIAO
Debo de estar muy dormido ya...
I TOT això que ens expliques, no s'ho podries argumentar a ell en un mail? Vull dir, a mi m'has convencut. Estic segur que posant-li això ben argumentat en un mail, et faria guanyar-te una pròrroga de temps per part del teu professor, que et facilitaria fer el treball amb més calma i serenitat.
Mejor que omita lo de "PER FAVOR SI ALGU L'HA FET QUE ME'L PASSI, "
Oh, por fin puedo decir en este foro:
HABER ESTUDIAO
jajajajjaajajaja
Amb 25 anys, després d'anys d'esforç (vull pensar-ho) per treure't la carrera, i estaries orgullós de tu mateix treient-te-la amb un treball de l'única assignatura que et queda que t'hagi fet algú altre?
No sé eh.....
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!