Cargando

Foro general 

Lo Cronica dels feits del dia de nostre senyor a 23/3/09

Ací un servidor de si mateix narrarà que va succeir en la reunió amb la degana, de llur manera que dit servidor la va viure i així se la narraré perquè els nostres fidels subdits puguin saber la veritat.

(ara deixo de fer el capullo i vaig per tema)

La aula magna estava a reventar, cadires, pareds, cami central de la sala, tot ple de gent dreta o sentada, i molts s'han quedat a fora, i tot a començat amb un monoleg de la degana dient que ella havia dialogat el màxim, que condemnava la desproporció de la policia, que ella no era responsable d'això, i que es tenia que pacificar els ànims i les vagues i els piquets perquè eren negatius per el funcionament d'una facultat democratica, com el claustre i la Junta que hem d'utilitzar per fer sentir la nostre veu (alies el claustre del 4% de participació quan es fan eleccions d'aquest, del qual menys del 50% dels que surten escollits, són estudiants, i per tant, importa una caca el que puguin dir, a part que amb un 4% de legitimitat amb l'avantatge de ser oficials i que tothom rep el clàssic e-mail quan es fan eleccions d'aquest i que a tothom perquè sap que serveix per una merda, suda ni de mirar, llavors va el tipic trepa amb el pot de 50 coneguts a ocupar cadira)

Bé, m'he enrollat amb lo del claustre, perquè gracies a que és una porqueria, el 17% de participació dels referendums de l'assamblea sense ser oficials i amb tota la propaganda de boca-orella, o pamplet,pintada,pancarta-ull ha aconseguit, que té molt més merit que si la gent ja a casa seva reves e-mails. I amb això, legitimo l'assamblea per pendre posicions de caracter vinculant a la totalitat dels estudiants, perquè és l'organ més democratic i representatiu... quan surti un altre organ amb el 18% ja serà diferent, però de moment, és el que hi ha.

Bé, seguiré narrant que ara ficava interpretació i no narració. Després del discurs que semblava el NODO de la degana, i que venien ganes de cridar però no ho he fet: "EN CATALA" però bé, deixant això de banda, a començat una interminable aportació dels assistents amb una encargada de micro, i una moderadora, que feia pena (basicament perquè li donaven el micro a qui estava més aprop del micro o de qui es movia, si cridaves (que jo no ho he fet, i per això no he parlat) al cap de 2 rondes te'l rulaven, era algo bastant trist) i sense temps, es a dir, quan algú agafava el micro, podia parlar la quantitat de temps que li sortis dels collons, era com ser catedratic, lo dificil és arribar-hi.

I bé, així de coses... doncs una mica de tot, primer la Xana ha començat fort recriminant converses de la degana, que ha quedat molt hardcore, l'ha erosionat bastant i la degana s'ha ficat lleugerament nerviosa, però la Xana ha quedat com una noia una mica limitada intel-lectualment parlant, però contra tot pronostic, la seva actuació a fet furor, i la gent increpant la degana a proliferat com bolets, tan espontanis com gent que s'havien fet amb el micro amb el torn de paraula, entre crits, i tal, ha estat un espectacle una mica, que ho te'l prens una mica com aquell que va al circ, o et pots rallar i tot. Després la cosa s'ha refredat amb tota mena d'intervencions, el Cristian està millorant els seus rotllos interminables i ara els fica algunes bromes, cosa que s'agraeix, l'Hugo ha anat diu ell involuntariament a la poltrona de la degana de casualitat i ha fet un discurs ja estil Hugo... després una cosa que m'he fixat es que la gent de l'assamblea quedaven com algo exaltats i fora de lloc, suposo perquè anaven amb molta energia quan es ficaven a parlar i si s'emprenyaven deixaven anar uns crits i tal, tipus Eli, la de la mala llet perquè l'identifiqueu... i no se... es que ha durat casi 3 hores... una cosa que he notat, es que la sala estava a rebentar, i pensava: "buf... aqui sortiran els esquirols a defensar lo seu" però una cosa era notable, cada cop que sortia algú rajant, queixant-se o insultant la universitat o bolonya, els aplaudiments eren molt més forts que les intervencions més passives i de concordia.

Llavors una profe, o qui collons fos sentada al cantó de la degana, ha dit textualment "bueno bueno, aqui nos estamos desviando del tema, esto no es sobre boloña, esto es para comprometerse a la fin de violencia i piquetes en esta facultad" i s'ha sentit un rum rum de desaprovació...

I bé, el final estelar arribar aqui, ja feia estona que es deia que dialogar no es parlar per parlar, sino pactar, i que dialogar sense compromissos no valia res i no valia la pena perdre el temps. El Pablo, ha fet un ultimatum a la degada perquè prengues mesures per fer una moratoria a bolonya, ella ha dit que no, i que no hi havia de haver més piquets... i bé... aqui el Pablo ha dit que la gent marxes i anessin a l'assamblea... ha marxat una mica de gent, però tothom em sembla volia veure com acabava la peli... i re, més intervencions de tot tipus, freaks, normals, bones, dolentes, cutres, etc, per tots els gustos...

I el moment estelar autentic arriba quan el Pablo apareix de nou i... "ahora que estamos todos reunidos aqui, votemos sobre la moratoria de bolonya... en contra?" i clar, ningú ha aixecat la mà casi, suposo també perquè si estas en contra no acceptaràs votar-ho per donar legitimitat al que es diu, i menys si t'ho diu un paio rotllo Pablo que pels amics pot resultar el Che, però per qui no el conegui potser els cau sudaca i no el prenen enserio... llavors ha dit: "a favor"? i com a super minim el 70% de tota la aula magna ha aixecat el braç...

Degana: "esto no es una assamblea, la democracia esta en las instituciones de la universidad, y espero que esto haya servido por acabar con conductas violentas bla bla bla bla bla"

I tothom ha anat sortint...

merci per la crònica ^^

jo sincerament he flipat amb els professors llepaculs: primero felicitar a la degana por su valentia....

k valentia??? valentia no, vergonya! una mica de dignitat per part seva k ja venia fent falta a més no me volgut callar i li he dit però com total no ha contestat.

Menuda tactica mas wapa esta de nono contesto al final xa hacerse la loca, jo ja li he dit, contestam ara no em contestis a les tres de la tarda xk jo no stare aki, stare dinant.

en fin la veritat es k no se si ha servit x gaire....

Ha servit per fer-nos cabrejar encara més...

Xana, Hugo, Pablo, Cristian, Desi, el profe de Geografia... Intervencions totalment necessàries, s'han dit veritats que han deixat pels terres a la degana... Però també hi han hagut un parell de profes i de gent gran que han fotut bastant el pena...

Què s'ha dit a l'assamblea del porxo?

nais no se, solo t digo que se han oido las palabras piquetes, ocupacion y manis.

per cert DIMECRES 25 A LES 20:00 MANIFESTACIO CONTRA LA VIOLÈNCIA POLICIAL A PÇA UNIVERSITAT

a mi esa rueda de prensa sin prensa ma servit x dinar a les sis i mitja de la tarda un iogurt.

Per cert estic amb el Bremen k el seu discurs semblaba el NODO sense dir que m'aposto els diners del meu futur master en que aquesta dona no l'havia escrit XD

Doncs sincerament, les múltiples intervencions de la Xana m'han donat mal de cap. Un ha de saber respectar la paraula abans de res.

No diré el que opino de totes i cada una, ja que considero que de tot se'n pot treure quelcom de bo i útil, tant d'uns com d'altres. Ara... m'ha semblat patètic quan algú ha dit que un estudiant havia d'estudiar, no treballar. En fi....

No menys divertit ha sigut la que s'ha queixat pel fet que un estudiant cobrava només 7€ la hora... doncs mira, ja els voldria jo!

I una valoració general, és que ningú ha baixat del burro de res. Tothom ha seguit amb la seva. I el pitjor, ningú havia entrat a la sala (ni degana, ni estudiants, ni professors) amb la idea d'arribar a un punt comú. S'ha anat a recriminar i discutir de forma barata (del pal "porque tú dijiste, porque tú hiciste, porque yo hice, porque yo dije").

7€??

jo cobro 18

ai, ara sembla que vagi mol de sobrat... ho sento sq n'estic orgullós xD

Collons. 45 hores setmanals a 18€/h em surt un sou mensual de 3240€. Sincerament, no sé què fas estudiant història xD

Bé, després de la primera reacció en ve una altra...

Necessiten algú més per fer no sé què? XD

« Anterior 1 2 Siguiente »

on-line!

barrasuko

JUANMANUELP

Rebujina

mery28

o_Batlle

brbrbr

Marchesi

tilin

la_compi_

frieducha

LauR@_5

Andrea Hernando

boromix

ClaraBc

Cquintanar

d_olalla

ana_priego

Perea10

andie22

erik_xl

Ver todos los espacios »

Qhacen los patater@s?

Hace 10 horas

Truebas ta Estresadisísisimo

Hace 10 horas

_inene_ ta Que lío!! que lío!!!

Hace 12 horas

alexbcng ta Cómo puedo borrar las fotos de los álbumes?

Hace 12 horas

Vir94 ta Sele dios mio que miedo :/

Hace 13 horas

CarlosHeredia ta nada

Ver todos los Qhaces »

X

Introduce tu usuario y tu contraseña para poder realizar esta acción.

¿Problemas con la contraseña?

¿No tienes usuario?

Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

Aquesta finestra es tancarà en 3 segons

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!

¿Seguro que quieres eliminar la etiqueta?

Esto sería un texto puesto dentro de un parrafito, explicando lo que fuera.