CargandoFa pocs dies, Laura Rahola i Marta Torres, creadores de la web Bdebarna em van convidar al programa setmanal que tenen a Onda Cero. Va ser una tertúlia molt familiar en la qual vam repassar diferents històries del meu weblog i vam xerrar de curiositats de la nostra ciutat en general.
Pels qui no tinguéssiu aquesta cadena sintonitzada el migdia del dia 31, us deixo el programa al weblog per si us interessa:
http://www.goear.com/listen.php?v=0a6679f#
Lorien, a veure si t'animes com jo i el jordi i fas una web d'història local de Mataró
No se que dir... ho he escoltat tot i la sintesi és:
A ratos pensava: "el Dani es el puto amo", a altres ratos: "El Dani s'està omplint la boca de coses que queda bé dir del pal "lo important es com vivia la gent, no la gran historia bla bla bla" que vale, que tothom està d'acord, però és ultra tipic i ultra ruin dir aixo, és com defensar les dones, o els gais, o els gitanos, o els jueus, o els maçons etc... i que tothom digui, "oh quin geni, està en contra de pegar els dones (i es senten aplaudiments)"
A part d'aquesta critica, t'ho has currat molt, has quedat com un jefe, deies coses que jo a vegades no estava d'acord, però està allà amb micros, i no quedar malament té merit, i l'únic que em posava nerviós es que el mongolo i la mongola d'allà t'interrumpien tot el rato per no dir res, parlaven però aportaven 0, a veure si la gent de radio apren alguna cosa per no dir: "i això com ho observes tu Dani?" o "Dani, quina conclusió treus?" ja podrien dir algo més interessant, es que em recordaven a la penya del programa del "Club" de TV3, programa que odio...
Però tu guai, felicitats, al final et podràs guanyar la vida amb la història i tot xD
Gran Dani Gran... el pròxim cop explica'ls-hi l'historia de la creu tremenda, allà on els tajats anaven a dormir la mona quan es trobaven les muralles de Barcelona tancades...recorda que queda pendent anar-hi ha fer una ofrena un dia que anem de juerga
Ei m' ha molat molt, sas k segueixo el teu bloc des dels primers compasos, m' encanta la idea i disfrutu desobrint la ciutat, la sento més a prop, tanta sagrada familia i torre agbar acabaràn amb Barcelona! avan company am les altres!
Per cert seguint la vostra estela m' han fitxat a l' assocació de veïns per omplir el butlletí informatiu, de moment arrenco en el proper número amb una aventura de Rafael Estrany un artista mataroní durant la guerra civil, espero seguir endevant amb altres històries mataronines !
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!