CargandoxDD jgo wins. Ben treballat.
El segundo no está nada mal, pero el primero lo encuentro disperso por querer tocar demasiadas teclas en poco espacio. Ligar leyes, decretos, informes, bajo la actitud tendenciosa de las primeras líneas hace que disminuya mi interés y atención. Pero sí, está mejor redactado que muchos panfletos.
Moltes gràcies (també per les crítiques). Sobretot tu Twi! Continues sent el Rei del Patata? No ho dubto. je je. Grans consells els que em vas donar quan era un fan d'aquesta pàgina web.
un document del SEPC (el sindicat de les pintades a la UAB, perquè ens entenguem) marginava el que abans era el meu sindicat d'estudiants (un de petitet, perquè ens entenguem). Llavors, vaig distanciar-me de tanta ximpleria: molts mals rotllos, un discurs en alguns casos notable però poques propostes alternatives sota la taula, actes bandàlics inútils que ens desprestigiaven a tots i un context de violència policial - pressió estudiantil que no duia enlloc les nostres reivindicacions.
molt típic de la panda de fills de puta de la sepc, o com prostituir un moviment estudiantil decent en un any i tres dies.
Un gran llibre que recomano a tothom és:
"La (des)educación" de Noam Chomsky
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!