CargandoT'agrada punxar música? Ets un DJ en potència i creus que podries fer ballar al ritme dels teus discos a tota una sala?
A Patatabrava.com et farem una oferta que no podràs refusar.
Com molt bé deus saber, el dijous 10 de març fem una festa a la Sala Razzmatazz, i creiem que tu també hi podries participar.
Penja una sessió o una chart de 60 minuts, i si resultes ser el més votat, la recompensa serà:
2 hores de sessió a la Sala Razzmatazz la nit de la Festa Patatabrava! Una hora per punxar la sessió guanyadora, i una altra per punxar el que tu vulguis.
T'hi atreveixes?
Ostres mola. Llàstima que no estem als meus estimats finals dels 90 ![]()
Tengo un recluta al que se apunta. Puedes poner alguna que otra condición y ser un poquito más específico? Se agradeceria mucho! Gracias de antebraso! ^^
También me gustaria saber si el finalista o ganador necesita equipo, con que se trabajaria y demás. Lo dicho, se necesita algo más de info.
De nuevo gracias! ![]()
Si necessiteu més informació, contacteu amb mi. ^^
Està molt bé aquesta proposta. Tot i que no guanyi ara m'han entrat ganes de punxar i grabar quelcom.
Guillem, a qui/on s'ha d'enviar?
Queremos que cantes además de pinchar, Frank.
Si gano dálo por hecho, jajaja!!
Per cert, es pot pujar més d'una sessió?
jo vull que guanyi el dj de mierda
Però això te un apartat per aquí a la web o què? Jo no veig res xD
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!