Cargando

Foro general 

Com ho feu per llegir el foro? pacte infernal? com?

Això, no és ni de quan el foro era guai per la gent de la UAB ni osties, ni si ara està fet una merda ni no sé que, ja hi ha un tema molt bonic del Frink...

Jo, desde que conec el patatabrava general, farà... uns 2 anys, mai he comprès, com polles us ho feu per llegir tanta quantitat de linies i post...

Molts direu: "llegint per sobre" però a veure... el post del Frink, creat ahir a la nit si no m'equivoco, ja té 9 putes pàgines, qui cony s'ho traga això? compreneu ara perquè sempre us insulto, i penso que sou una colla de subnormals amb sobredosi de temps lliure?

Es que això es monstruós... i ara algú dirà: "no hi ha per tan, mires els que t'agraden, sudes dels que no, si hi ha algo que t'interessa ho comentes i treus" un pollón, de 10 pagines amb 10 intervencions com a minim diaries per enterar-te de que hi ha de nou aqui, la cosa no baixa, per la qual cosa arribo a la conclusió que heu de ser aniquilats, vilipendiats, humiliats, vexats, i destruits (s'inclou pixar-se sobre el vostre cadaver, va inclòs (si, he repetit incloure expressament))

Jo vivia al patata història, quan aquest era actiu abans que la generació dels primers habitants comences a llicenciar-se, i recordo, que si algun cop, un tema, li sortien 3 pagines, en un sol dia, ja fotia pal llegir tot el que s'havia dit (s'admet que allò eren paragraf, no linies com aqui, però igualment ja era bastant)... i bé, re, ja m'he respost la pregunta, i crec que ja he deixat clar el meu parer d'aquest fòrum i els seus habitants...

Maleits esteu

(I una cortina de fum fosca fa desapareixer qui escriu aquest post)

Acabo de llegir-me la totalitat de les 7 (havia dit 9, però me la pela el meu error) pàgines del post del Frink, i m'ha agradat.

Conclusió: Sense moderadors, un foro, està condemnat al desordre, l'home no és dolent, ni bo, és el terme mig de les dues coses, i qui digui el contrari, és imbecil. xD

Solució: Ficar moderadors

Contraresposta als que titllen de autoritari ficar moderadors: Prova de viure en un estat sense policia xD

P.D: No he perdut la noció del temps, ni del espai, ni prenc més drogues del habitual, sona molt solemne el que he dit per referir-me a aquest mini-món foril cutre en la seva condició, però és que més clar no us ho podia dir, i sense donar-li l'importancia d'una cosa important encara que no la sigui, no es poden pendre mesures importants que aquest necessita xD

(fico 2 copies del missatge que amb tanta merda així arribo a més gent xD)

Ah, i si no fiqueu moderadors, jo em divertiré donant pel sac, fins que em cansi

(duplicat també)

Un moderador no et permetria postejar 3 cops seguits, o com a mínim et cridaria l'atenció

Un moderador no et permetria postejar 3 cops seguits, o com a mínim et cridaria l'atenció

Eso no es un avance, no vamos a reinventar los foros, sino que quedaremos excluidos.

si es myu largo no lo leo

Estaba pensando que podríamos empezar la moda de "Sabem queixarnos?", y abrir un montón de temas así... sabem queixarnos 2.0, sabem queixarnos en hexagesimal, sabem queixarnos amb la polla, etc.

I es tractaria d'anar-hi posant queixes sobre el fòrum o sobre el món en general?

A Lletres hem pensat que podríem muntar un genocidi dirigit per l'Helado per eliminar tots els generalistes i després torturar l'Helado fins a matar-lo. Així ens quedaríam molt a gust.

Estaba pensando que podríamos empezar la moda de "Sabem queixarnos?", y abrir un montón de temas así... sabem queixarnos 2.0, sabem queixarnos en hexagesimal, sabem queixarnos amb la polla, etc.

Yo tambien lo he pensado. Si separan el foro en categorias una deberia ser "El foro es una mierda"

« Anterior 1 2 Siguiente »

on-line!

barrasuko

Susilaborde

skual

Rebujina

delort

mfdlg

mery28

Rodiversity

anuskita66

ernesto_92

cayotesp

garemaya

maficu

delfin_23

rociodecastro

balyta

Swinelord

frieducha

Nerea Rey

LauR@_5

Ver todos los espacios »

Qhacen los patater@s?

Hace 10 horas

Truebas ta Estresadisísisimo

Hace 10 horas

_inene_ ta Que lío!! que lío!!!

Hace 11 horas

alexbcng ta Cómo puedo borrar las fotos de los álbumes?

Hace 11 horas

Vir94 ta Sele dios mio que miedo :/

Hace 12 horas

CarlosHeredia ta nada

Ver todos los Qhaces »

X

Introduce tu usuario y tu contraseña para poder realizar esta acción.

¿Problemas con la contraseña?

¿No tienes usuario?

Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

Aquesta finestra es tancarà en 3 segons

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!

¿Seguro que quieres eliminar la etiqueta?

Esto sería un texto puesto dentro de un parrafito, explicando lo que fuera.