CargandoSalutacions a tothom, estupides i estupids:
Em plau informar-vos, que un servidor, que ha vetllat sempre per vexar-vos a gairebé tots, i la majoria de totes, no el veureu més per aqui per una temporada.
Alguns direu "pero si solo has troleado así intensamente un par de semanas, donde vas dandote tanta importancia" i certament, és així, però en altres ocasions, no havia durat ni 15 dies, i aquesta ha estat una de les campanyes al general més llargues, en les quals he participat.
El desgast, degut a l'avorriment que suposa vexar hamsters, ratolins, conills, cobaies, ovelles, i altres éssers que els importa una merda que els vexiis, perquè a falta de raonament humà, degut a la seva subnormalitat crònica, produeix, doncs això, el que ja he citat en aquest mateix parràgraf, un profund avorriment en tot buscador de torment alié.
A més, això al estar ja molt podrit, la gent així una mica cínica d'intel-lecte standard o superior, ha anat abandonant les seves posicions, i mancat de suports d'avituallament moral, ja només queden algun que altre inadaptat retrassat com l'Helado o l'Smurfy per cobrir els flancs, cosa que fa baixar la moral a tot Troll de primera linea de combat, per molt valerós que aquest sigui.
Per mi no és una derrota, ja que en una terra erma i putrefacta on ja no hi ha res de valor a saquejar, donar pel sac aqui, careix de tot sentit, i partiré buscant altres fronts.
Només us puc dir, que tot el temps que heu perdut aqui, aqui es quedarà, i tot i que sempre dic que tothom té els seus vicis i les seves maneres de perdre temps, hi ha vicis més estupids que altres, i estar aqui, és de lo més corki que hi pot haver.
Potser després d'un temps torni a fer una batuda, els pocs als quals encara no em fan cagar d'aqui, ja saben on trobar-me, si em volen trobar, i us brindo en un missatge destinat al subnormal d'apeu d'aquest foro, de dir algun improperi o frase sense sentit per spammejar en el meu honor.
Visca el Barça i Visca Catalunya lliure!
P.D: Mort als mortals
Había una vez un chico que le quería decir cosas bonitas a su novia y fue donde su profesor de literatura y el profesor le dijo dile así tienes ojos de lucero tu boca es de cristal y te bajaron del cielo por un corte celestial y el chico fue corriendo donde su novia repitiendo lo que el profesor le había dicho y cuando llego donde su novia le dijo tienes ojos de becerro tu boca es de corral y te bajaron del cielo por bruta y animal.
Gràcies pel teu temps.
En una ocasión había muchas personas reunidas en una casa y pasó por aquel lugar un conocido de la familia y preguntó...
- ¿Qué pasó compadre?... ¿murió alguien?
- Si, mi burro mató a mi suegra de una patada.
- ¿Y toda esa gente conocía a tu suegra?
- No... ¡Vinieron a comprar el burro!
- Mama, mama! Puedo balancear al abuelo?
- No hasta que no sepamos quien lo ha ahorcado.
¿Que le dijo una oreja a la otra oreja ?
- Con esta cara tan fea no nos podemos ver
Ei, per un tema que obro que té una mica d'èxit, aprofiteu-lo.
http://www.patatabrava.com/forum/forum_general/acudits_de_bon_gust-t28291.htm
Gràcies pel teu temps.
Good Post.
Bremen, one of a kind.
One of a kind? Jo diria que més de one...
Si no estás en patatabrava, no eres universitario. ¡Regístrate!, porque es gratis, rápido, y mola.

T’has apuntat correctament a aquesta assignatura. T’avisarem quan hi hagi nous continguts de la mateixa!